Pääsyoikeudet
Hallitse oikeuksia ja pääsytasoja CRM-ohjelmistossa tehokkaan työnkulun asettamiseksi.
Luo menestystarinasi EasyWeekin avulla!
Etkö löydä vastausta? Ota yhteyttä ystävälliseen tiimiimme.
Mikä on käyttöoikeuksien hallinta EasyWeekissä?
Käyttöoikeuksien hallinta on ominaisuus, joka mahdollistaa yrityksen omistajille kontrolloida ja hallita eri käyttäjien pääsyä organisaatiossaan. Tämä tarkoittaa, että voit päättää, kenellä on pääsy mihinkin tietoon varausalustallasi.
Miten oikeuksienhallinta voi hyödyttää yritystäni?
Tämä ominaisuus varmistaa, että vain valtuutetulla henkilöstöllä on pääsy arkaluonteiseen tietoon, mikä parantaa yrityksesi tietoturvaa. Se myös auttaa tehtävien ja vastuunjakojen tehokkaassa delegoinnissa tiimissäsi.
Voinko mukauttaa pääsyrajoituksia EasyWeekin Käytönoikeuksienhallinta-toiminnon avulla?
Ehdottomasti. EasyWeekin Käytönoikeuksienhallinta-toiminto on suunniteltu joustavaksi ja mukautettavaksi. Voit antaa erilaisia oikeuksia eri käyttäjille heidän rooliensa ja vastuidensa perusteella yrityksessäsi.
Onko käyttöoikeuksien määräämiselle käyttäjille rajoituksia?
Ei, rajoituksia ei ole. Voit antaa käyttöoikeuksia niin monelle käyttäjälle kuin yrityksesi tarvitsee. Tämä tekee siitä sopivan työkalun sekä pienille yrityksille että suurille yhtiöille.
Onko EasyWeekin oikeuksien asettaminen ja hallinta vaikeaa?
Ei lainkaan. EasyWeek on suunniteltu käyttäjäystävälliseksi. Voit helposti asettaa ja hallita oikeuksia vain muutamalla napsautuksella. Lisäksi tukitiimimme on aina saatavilla auttamaan, jos tarvitset apua.
Kokeile EasyWeekia yrityksesi tehokkaaseen hallintaan. Tukemme on aina saatavilla: 7 päivää viikossa, ilmaiseksi millä tahansa tariffilla.