Siivousalan ohjelmisto
CRM-järjestelmä siivous- ja kotiapupalveluille. Mobiilisovellus siivouspalveluiden varaamiseen.
Saatavilla tietokoneilla sekä mobiilisovelluksina iPhone-, iPad- ja Android-laitteille Scroll to appsScroll to apps
CRM verkkopuhdistusvarauksille
Arvosta EasyWeek-sovelluksen mukavuutta siivousyritykselle. Verkossa tehtävät varaukset, kätevä kalenteri ja henkilökunnan aikataulu.
Mahdollistaa asiakkaiden tekemään varauksia verkossa 24/7
Hallitse ja järjestä kaikki siivouspalvelut samasta paikasta
Hallitse asiakassuhteita, seuraa varauksia ja kommunikoi asiakkaiden kanssa
Luo ja lähetä laskuja suoraan alustalta. Hyväksy maksuja verkkovarauksen yhteydessä
Seuraa liiketoiminnan suorituskykyä ja tee tietoon perustuvia päätöksiä
Tuki suomalaiselle ja muille kielille tehdäkseen palvelusta helppokäyttöisempi
Tietojasi käsitellään globaalien ja eurooppalaisten turvallisuusstandardien mukaisesti, mukaan lukien PCI DSS, SSL ja GDPR.
Emme myy tai siirrä tietojasi tai asiakkaidesi tietoja kolmansille osapuolille.
Käytä EasyWeekia lisätäksesi varauksien määrää vaivattomasti.
Anna yrityksestäsi kaikki olennaiset tiedot, jotka houkuttelevat asiakkaita ja kannustavat heitä varaamaan palvelusi.
Pidä asiat sujuvina integroimalla EasyWeek jo käyttämiisi ohjelmiin, kuten GA4:ään ja muihin.
Sijoita varauswidget ja linkki kaikkiin kanaviinne saadaksesi varauksia samaan aikaan!
Saat yksityiskohtaisen analyysin varauksista, henkilöstön työmääristä ja muista tiedoista, joiden avulla voit tunnistaa parhaat alueet liiketoimintasi kasvattamiseksi.
Luo menestystarinasi EasyWeekin avulla!
Etkö löydä vastausta? Ota yhteyttä ystävälliseen tiimiimme.
Miten EasyWeek voi auttaa siivousyritystäni?
EasyWeek voi auttaa siivousyritystäsi järjestämällä varauksesi yhteen paikkaan, automatisoimalla ajanvarausmuistutukset ja tarjoamalla asiakkaillesi helpon online-varausjärjestelmän. Tämä voi säästää aikaa ja parantaa yrityksesi tehokkuutta.
Sopiiko EasyWeek mobiilisiivousyritykselle?
Ehdottomasti. EasyWeek on suunniteltu toimimaan hyvin sekä paikallisille että mobiililiiketoiminnalle. Sen avulla voit hallita tapaamisia ja aikatauluasi mistä tahansa milloin tahansa.
Voiko EasyWeek käsitellä useita työntekijöitä ja sijainteja?
Kyllä, EasyWeek voi käsitellä useita työntekijöitä ja sijainteja. Se mahdollistaa tiimisi aikataulun hallinnan, tehtävien määrittämisen ja suorituskyvyn seuraamisen.
Voivatko asiakkaani varata palveluita haluamaansa aikaan EasyWeekin avulla?
Kyllä, EasyWeek mahdollistaa asiakkaiden palvelujen varaamisen haluamaansa aikaan. Se näyttää henkilökuntasi saatavuuden ja antaa asiakkaiden valita heille parhaiten sopivan ajan.
Miten EasyWeek suojaa asiakkaideni tiedot?
EasyWeek ottaa tietosuojan vakavasti. Käytämme turvallisia salausmenetelmiä asiakkaidesi tietojen suojaamiseen ja noudatamme kaikkia sovellettavia tietosuojalakeja.
Kokeile EasyWeekia yrityksesi tehokkaaseen hallintaan. Tukemme on aina saatavilla: 7 päivää viikossa, ilmaiseksi millä tahansa tariffilla.