Palvelukeskuksen hallintaohjelmisto
Kaikki yhdessä ratkaisu tehokkaan hallinnan ja palveluvarauksen toteuttamiseksi palvelukeskuksessasi.
Saatavilla tietokoneilla sekä mobiilisovelluksina iPhone-, iPad- ja Android-laitteille Scroll to appsScroll to apps
CRM verkkovaraukseen palvelukeskuksessa
Arvosta EasyWeek-järjestelmän mukavuutta palvelukeskuksessa. Verkkovaraukset, kätevä kalenteri ja mestarien aikataulu.
Asiakkaat voivat varata ajan suoraan verkkosivustolta milloin tahansa
Näytä asiakkaillesi palvelun todellinen saatavuus reaaliajassa
Kerää ja hallitse asiakaspalautetta helposti yhdestä paikasta
Lähetä laskut suoraan asiakkaillesi ja hyväksy maksut turvallisesti verkossa
Tarjoa asiakaspalvelua eri kanavissa, kuten sähköposti, puhelin ja chat
Mukauta varausjärjestelmäsi ulkoasua vastaamaan yrityksesi brändiä
Tietojasi käsitellään globaalien ja eurooppalaisten turvallisuusstandardien mukaisesti, mukaan lukien PCI DSS, SSL ja GDPR.
Emme myy tai siirrä tietojasi tai asiakkaidesi tietoja kolmansille osapuolille.
Käytä EasyWeekia lisätäksesi varauksien määrää vaivattomasti.
Anna yrityksestäsi kaikki olennaiset tiedot, jotka houkuttelevat asiakkaita ja kannustavat heitä varaamaan palvelusi.
Pidä asiat sujuvina integroimalla EasyWeek jo käyttämiisi ohjelmiin, kuten GA4:ään ja muihin.
Sijoita varauswidget ja linkki kaikkiin kanaviinne saadaksesi varauksia samaan aikaan!
Saat yksityiskohtaisen analyysin varauksista, henkilöstön työmääristä ja muista tiedoista, joiden avulla voit tunnistaa parhaat alueet liiketoimintasi kasvattamiseksi.
Luo menestystarinasi EasyWeekin avulla!
Etkö löydä vastausta? Ota yhteyttä ystävälliseen tiimiimme.
Miten EasyWeek voi auttaa palvelukeskustani?
EasyWeek voi auttaa palvelukeskustasi automatisoimalla varausprosessin, jolloin asiakkaasi voivat varata aikoja tai tuotteita verkossa heille sopivana ajankohtana. Tämä voi tehostaa toimintaasi, vähentää varausvirheitä ja vapauttaa henkilökuntasi keskittymään muihin tehtäviin.
Onko EasyWeek sopiva kaikenkokoisille yrityksille?
Ehdottomasti! Olipa kyseessä pieni paikallinen palvelukeskus tai suuri ketju, EasyWeek on suunniteltu skaalaamaan ja täyttämään kaikenkokoisten yritysten tarpeet.
Voinko integroida EasyWeekin olemassa oleviin järjestelmiini?
Kyllä, EasyWeek on suunniteltu integroitumaan saumattomasti useisiin suosittuihin yritysohjelmistoihin. Jos sinulla on erityisiä integrointivaatimuksia, ota yhteyttä tukitiimiimme saadaksesi apua.
Mitä jos tarvitsen apua EasyWeekin asennuksessa tai käytössä?
Tarjoamme kattavaa tukea ja koulutusta kaikille EasyWeek-käyttäjille. Tiimimme on aina valmiina auttamaan sinua asennuksessa, vianmäärityksessä tai missä tahansa kysymyksissä, joita sinulla saattaa olla.
Kuinka EasyWeek käsittelee asiakastietoja?
EasyWeekissa otamme tietoturvan erittäin vakavasti. Noudatamme kaikkia soveltuvia tietosuojalakeja ja meillä on vankat turvatoimenpiteet varmistaa asiakkaiden tietojen turvallinen säilytys.
Kokeile EasyWeekia yrityksesi tehokkaaseen hallintaan. Tukemme on aina saatavilla: 7 päivää viikossa, ilmaiseksi millä tahansa tariffilla.